Gyakori kérdések

Mennyit tudok keresni egy ilyen rövidtávú lakáskiadásra optimalizált befektetéssel?

Ez több tényezőn is múlik: lokáció, ház állapota, lakás állapota, állaga, felszereltsége, tömegközlekedés, stb…, de alapvetően egy jó képességű lakás, a hosszútávú kiadáshoz képest, akár másfél-kétszeresét is meg tudja termelni, minden adó, és költség levonása után is. Bővebb információért, vagy egy konkrét ingatlan esetében keress minket bizalommal!

A HOSTIN csapata – Rövidtávú lakáskiadás

Mennyi a jutalék? Mi az alapja?

Cégünk jutaléka 25%. A számítás alapja a rövidtávú lakáskiadásra optimalizált hirdető oldalak (Airbnb, Booking, stb.) által levont jutalék, és a takarítási díj levonása után fennmaradó nettó szállásdíj összege.

Hogy oldjátok meg a karbantartást?

Jelenleg 2 saját karbantartóval dolgozunk, akik nem csak a karbantartásért felelősek, de ők ellenőrzik a lakások tisztaságát is. Vagyis a takarítók után minden kitakarított ingatlant egyesével, alaposan végignéznek, mind tisztasági szempontból, mind pedig lakás állapot, állag, műszaki hibák, hiányosságok szempontjából. Ami azonnal orvosolható, azt megoldják, minden mást a lehető legrövidebb határidőn belül. Például, ha bármi anyagbeszerzést igényel, azt megveszik és azonnal cserélik, javítják. Ha komolyabb szakmunkát igényel egy adott probléma, bejáratott víz-, gáz- villany-, stb. szerelőkkel oldjuk meg az adott problémát.

A kisebb karbantartási munkák esetében nem számolunk fel külön díjat, mert az az alapszolgáltatásunk és a jutalékunk részét képezik.

Kisebb beszerzési összeg esetén – ügyféllel előre egyeztetett összeghatárig – egyeztetés nélkül megvásároljuk, beszerezzük.

Nagyobb összeg felmerülése esetén ügyféllel árajánlat alapján egyeztetünk.

Fontos: rövidtávú lakáskiadás esetén a lakás állaga, állapota sokkal jobb marad, mint hosszútávú kiadás esetén.

Hogy oldjátok meg a takarítást?

A takarítást egy profi külsős szerződött partnercéggel végezzük. A takarítás részét képezi a mosás, vasalás, elszállítás, kiszállítás. Ezen felül a takarítás része az u.n. bekészítés, vagyis a szappan, sampon, fülpiszka, stb…

A takarítás díja külön kerül felszámításra a vendég felé, nem befolyásolja a lakáskiadásból származó bevételt.

Adminisztráció mit takar?

Minden rövidtávú lakáskiadással kapcsolatos adminisztrációt:

  • számlakiállítás a vendégek felé
  • napi NTAK adatszolgáltatás
  • okmányolvasás
  • havi IFA bevallás
Milyen nyelveken beszéltek?

Csapatunk minden tagja jól ír és beszél angolul.

Vendég károkozást hogy kezelitek?

Az airbnb felületén a kárrendezési központon keresztül tudjuk az esetlegesen felmerülő károkat rendezni a vendégekkel.

Létezik külön biztosítás a rövidtávú lakáskiadásra?

Igen, van külön rövid távú lakás kiadóknak létrehozott biztosítási termék, részletekkel kapcsolatban keress minket!

Mennyiért segítetek a lakáskeresésben?

Jövőbeli és meglévő ügyfeleinknek szívesen adunk tanácsot, hogy milyen kritériumok szerint keressenek lakást. Egy jó lakás kiválasztása hosszútávon döntően befolyásolja a hozam mértékét.

Hogyan és mennyiért végzitek az előzetes tanácsadást?

Ha már megvan a lakás, akkor annak az elindítását, engedélyeztetését, szálláshely minősítésre való felkészítését, befotózását 100.000 Ft-os fix összegért vállaljuk, melyből 50.000 Ft-ot az elindulást követő első három hónap jutalékából jóváírunk.